Hoe geef een klacht door?

Hoe geef een klacht door?

Klachten

Heeft u een klacht over onze producten of onze service? Allereerst lossen wij uw klacht graag op! U kunt u als volgt contact met ons opnemen:

  • Neem contact op met onze klantenservice.
  • Stuur foto's of andere bijlagen door naar [email protected].
  • Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven.

Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).