Toggle Nav

Verzenden en retourneren

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb betaald?

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk door ons in behandeling genomen.
Uiteraard houden we u op de hoogte: Zodra de definitieve bezorgdatum en bezorgtijd bekend zijn ontvangt u deze per mail.

Wat is de status van mijn bestelling?

BouwProfi planning en transport

Heeft u een account? 

  • Log in op uw account.
  • Klik op Bestellingen.
    Uw bestellingen worden nu getoond.
  • Klik op "Bestelling bekijken".
    Uw bestelling wordt nu getoond.
  • Klik op het tabblad "Verzonden bestellingen".
    Hier ziet u wanneer uw bestelling wordt bezorgd.
Heeft u geen account?
Neem contact met ons op via het contact formulier. Onze klantenservice geeft u graag de actuele status van uw order.
Voor toekomstige orders kunt u het beste een account aanmaken zodat u de orderstatus altijd kunt inzien.

Bestelling wijzigen

U kunt via onze website de bestelling niet zelf aanpassen. Neemt u hiervoor contact met ons op. 

Bestelling annuleren

Mocht u de bestelling toch nog willen annuleren, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
U kunt een bestelling annuleren mits deze nog niet is verzonden. Als de door u bestelde producten niet direct uit onze voorraad worden geleverd dan geldt dat de bestelling alleen kan worden geannuleerd als de producten nog niet zijn besteld bij onze leverancier.

Retour zenden

Neem voor uw retour aanvraag altijd contact op met onze klantenservice.

  • Onbeschadigde materialen die uit voorraad zijn geleverd kunnen retour worden gezonden. Dit dient te geschieden binnen 4 weken na levering in de originele, onbeschadigde en complete verpakking. 
  • Voor het ophalen van een retourzending rekenen wij een transportvergoeding van €42,50 incl. btw.
  • Voor producten die zijn geleverd op bestelling kunnen retourkosten worden berekend. Wij streven ernaar dit te voorkomen.
  • Materialen die voor u zijn bewerkt worden niet door ons teruggenomen.
Klantbeoordeling 9.6
16 beoordelingen